Fixardag

När man är ledig och det är sådana dagar som det har varit nu senaste tiden, blir det antingen mys-ta-det-lugnt-göra-ingenting-dagar, eller så blir det fixar-dagar. För mig blev det en fixardag igår. Jag tvättade fönster och gjorde ordning på altanen. Såhär blev det:






Och med kuddar: 




Foton: Sara


Det bästa med en altan tycker jag är att det blir som ett extra rum, och att man också borde inreda det som ett. Som ni ser tillåter jag mig själv att vara riktigt färgglad, blommig och mysig ute på altanen, vilket blir en härlig kontrast mot min annars ganska svartvita och strikta lägenhet. 

Möblerna är från Ikea, och steghyllan från Europa Möbler. 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0