Sommar, sommar och sol!






Nu går jag, mina kära läsare, på en efterlängtad semester i två veckor. Kosan styr jag mot Egypten. Jag lovar att fota och komma med många och förhoppningsvis intressanta inlägg efter resan. Under tiden ska min kollega Maud blogga. Jag är säker på att hon kommer göra toppenbra ifrån sig.

Har ni tur visar hon lite bilder från sitt nya kök. Hon har nämligen gjort om det helt och hållet nu under våren. Ledsen Maud om jag gav dig lite press nu :) Men jag vet att du klarar allt!

Glad sommar och sköt om er!
På återseende

Sara




Kommentarer
Erika Granstedt

Hej! vad trevlig dina poster verkar. lär verkligen att läsa dina poster lite mer. :) Ha en trevlig vardag :p

2011-06-28 @ 12:55:44
URL: http://jade.se/reseguide


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0