Mer jobb än det var tänkt

Då är det dags för mig att göra debut som vikarierande bloggare, ett tungt ansvar, men jag lovar att göra mitt bästa.

Som Sara tidigare nämnt så håller vi på att renovera köket där hemma och självklart ska jag berätta och visa bilder när det är färdigt men just nu liknar det mest en byggarbetsplats.
Det är inte ovanligt att en enkel renovering bli ett större projekt och tar längre tid än man först tänkt. Man kommer på saker eftersom och när man ändå håller på så…..  Ja, det är nog ganska många som känner igen sig.
Hur gör man då för att hålla sig till ursprungsplanen?
Vilken stil har jag och hur hittar jag den?
Hur får jag min partner eller andra inblandade att förstå vad jag menar?Och framförallt, hur kombinerar man olika stilar, för det är ju oftast fler personer inblandade.
Ja det är frågor som jag och väldigt många med mig har ställts inför och jag har inga enkla svar men jag ska återkomma med tankar, tips och ideer angående detta vid ett senare tillfälle.

Just nu längtar jag till Onsdag då en representant  från Boråstapeter kommer och presenterar en ny kollektion från Hanna Werning. Är det någon mer än jag som gissar att det blir något riktigt färgsprakande? Jag hoppas att jag kan återkomma med lite bilder och en presentation av den nya kollektionen i slutet på veckan så att ni också får se.

Ha det bra så länge
Maud



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0