Tapetsera tak

Jag såg för inte så länge sedan ett inredningenprogramm, kommer tyvärr inte ihåg vilket, de är ju så många nuför tiden, där de tapetserade i taket med en tapet från Mr perswall. Och det vart riktigt, tiktigt snyggt.

Och så idag hade jag en väldigt inspirarande kund. Hon berättade att hon funderat på att tapetsera bakom sänggavel, och sedan fortsätta upp i talet över sängen, för att efterlikna en sänghimmel. Låter det inte läckert? Hon hade också planer på att tapetsera en del av de vägg, fortsätta upp i taket, och sedan ned på andra sidan. Och varför inte fortsätta med golvet när hon ändå är igång. Farcinerande tanke. Jag skulle vilja spinna vidare på det där.

Här kommer två helt olika exempel jag hittade när jag surfade runt lite.




Bilder: http://www.interiorguiden.se/2010/05/tapetsera-taket.html



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0