Hembesök

Idag var jag på ett hembesök. Det är ett hus som håller på att byggas just nu, så jag ska ta fram ett par förslag på tapet och färgsättning. Familjen vill ha diskreta väggar i vitt, grått och beige. Det att kommer bli ett fantastiskt fint hus med tak som går upp i nock, mycket stilrent och harmoniskt när vi är färdiga.

Det jag i första hand tänker på efter ett hembesök, är att plocka fram tapeter och färger som skapar samma känsla. Det kan vara olika mönster, olika färger, men tillsammans ska de bilda en röd tråd. Jag försöker sträva efter en stil.

I detta fall ska jag till exempel blanda en randig tapet och en blommig tapet i flickrummet. Det som de har gemensamt är färgerna och känslan. Med andra ord passar de perfekt. I pojkrummet intill, tar jag upp färgerna från den randiga tapeten i en tuff fondvägg med stjärnor. Ja, ni förstår poängen.

Vill ni ha hjälp med detta. Boka in en tid, så kommer vi över, med tips, förslag och råd.

Sara



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0