I do!






Imorgon ska jag på bröllop. Det förekommer många spridda känslor inför bröllop. Allt  från flickedrömmen till det faktiska fördelarna med ekonomin. Men något jag tror vi alla kan skriva under på är att det är något vackert med bröllop. Ung, som gammal förenas vi och lever i sagornas värld. Lyckliga i alla sina dagar. Kärlekens makt.
Jag kommer antagligen torka någon tår imorgon.

Ett annan rolig sak med bröllop är att det går att göra dem så ofantligt fina. Och nu talar jag inte om själva ceremonin och stämning utan om duktingen, inredning och atmosfären.  Varje bröllop har sin stil. Bröllopet imorgon rytas ha ljusrosa tema. Vilket inte verkar vara alltför ovanligt när det kommer till bröllop. Rosa som är en mjuk, varm och oskuldsfull. Rött är ju såklart också vanligt förekommande, men ses kanske ibland som lite för dramatisk och passionerad.

Vitt, som tidigare nämnt är min favorit, fungerar också. Blir rent, stilfullt och inbjudande.

Se själva.













Alla bilder: http://www.google.se/search?tbm=isch&hl=sv&source=hp&q=br%C3%B6llop&gbv=2&biw=1350&bih=684



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0